sens 13 is uit

Het nieuwe SENS Magazine is uit! SENS #13 staat in het teken van IDENTITEIT.

Kom nu naar de winkel of bestel via degoudenton.nl en ontvang het magazine. Het nieuwe nummer staat weer boordevol artikelen, waar het thema identiteit centraal staat.

IDENTITEIT: ‘WE ZIJN WAT WE HERHAALDELIJK DOEN. UITMUNTENDHEID IS NIET EEN DAAD MAAR EEN GEWOONTE.’

In deze editie staan o.a. de volgende artikelen:

•  Champagne Billecart-Salmon: 200 jaar passie, lef en liefde.
•  Gerard Ekdom over zijn ervaringen met wijn.
•  Verdieping in de druif pinot noir door Karin Leeuwenhoek.
•  Portret van Raül Bobet: I want to be extreme.
•  Maak kennis met Job Verhaar van Wijnkoperij De Gouden Ton Amsterdam.
•  Verticale proeverij van de grootse Duitse wijn Dönnhoff Hermannshöhle van verschillende jaargangen.
•  Vive Le Beaujolais: reisverslag van Job Verhaar naar 3 producenten in de Beaujolais.
•  Lars Daniëls MV: Identiteit heeft twee betekenissen. De eerste is ‘gelijking’, de tweede is ‘eigen karakter’. Beide zijn belangrijk voor wijn.
• Interview tussen oud wijninkoper Jacqueline Snoeker en reclameman Lodewijk van der Peet.
• En nog veel meer…

Bekijk alle SENS #13 Wijnen